Followers

Tuesday, October 23, 2012

Kek Lapis Cheese Persona


Sungguh tak sangka rupa-rupanya ramai yang meminati kek lapis cheese ini. Hari tu, masa bawa ke jamuan potluck untuk meraikan guru-guru pelatih yang tamat latihannya di sekolah saya....cepat sungguh kek ini habis, ibarat goreng pisang panas! Jadi jika ada yang nak resipinya, silalah klik 
di sini. Sebenarnya, kek lapis cheese ini menggunakan biskut marie yang dilapiskan dengan cheese. Senang je pun nak membuatnya. Cuma memerlukan kesabaran yang agak tinggi untuk melapisnya...supaya lapisannya cantik! Selamat memcuba:)

3 comments:

Mieya Atiera said...

Patutlah cepat je habis. Tengok pon dah terliur.

zan said...

wow!.mafbles,sedapnya.

Eca Dwinky Asha said...

eca baru suda buat...tpi kan,kek tu lupa nak letak kt susu panas,terus lapis cmtu..ntah apa rasanya..hahaha

Post Berkaitan Plugin for WordPress, Blogger...